Popis
Popis
Giro – globálny líder v dizajne a technológii prilieb. V roku 1985 Giro spôsobilo revolúciu vo svete cyklistických prilieb svojim prvým modelom: Prolight. Prilbu vynašiel zakladateľ Giro Jam Gentes vo svojej kalifornskej garáži a začala tak dlhá história spoločnosti v oblasti inovácií dizajnu. Odvtedy si Giro udržiava svoju vedúcu pozíciu neustálym pokrokom v aerodynamike, ventilácii a pohodlí, pričom si zachováva najvyššiu prioritu ochrany a bezpečnosti.
Sonnet prilby sú štíhle prilby, ktoré kombinujú pôsobivý ventilačný systém pozostávajúci z 25 otvorov v technológii Wind Tunnel s pohodlím použitia nastaviteľného systému uchytenia a zaistením stability Roc Loc 5 span>
- Polykarbonátová škrupina In-Mold s podšívkou z EPS peny
- < span style="font-size: small;">Montážny systém Roc Loc®5
- 25 ventilačných otvorov s vnútorné kanály v tuneli veternej technológie
- veľkosti: S (51-55 cm), m (55-59 cm), span>
- farba: čierna – fialová
Systémy:
Roc Loc®5 - Moderný systém zapínania poskytuje úplne jedinečný pocit vďaka bezkonkurenčnej úrovni pohodlia, stability, nastaviteľnosti a nízkej hmotnosti. Vďaka držiaku Roc Loc 5 ľahko nastavíte napnutie a nastavíte vertikálnu polohu jednou rukou. Jednoducho otočte gombík pre pevnejšie uloženie na nerovnom teréne, potom ho odskrutkujte a uvoľnite na rovných úsekoch alebo stúpaniach.
Vetranie vo veternom tuneli – prilby Giro sú navrhnuté s naším patentovaným ventilačným systémom veterným tunelom, ktorý kombinuje aktívne vetracie otvory s vnútornými výfukovými kanálmi, ktoré pohybujú čerstvým, chladným vzduchom okolo hlavy jazdca a zároveň nútia odstraňovať horúci a zatuchnutý vzduch. Toto merateľné zlepšenie chladenia je najdôležitejšou výhodou, ktorú prilby Giro cyklistom ponúkajú.
In-Mold< konštrukcia /strong> - kombinácia ľahkého, ale odolného vonkajšieho plášťa s EPS penou, ktorá absorbuje silu nárazu, čo zvyšuje odolnosť oboch častí prilby. Proces fúzie spevňuje oblasti okolo vetracích otvorov a rebier, čím sa vytvára jednodielna vonkajšia škrupina, ktorá umožňuje, aby prilby boli ľahšie, odolnejšie a lepšie vetrané ako prilby, kde sú škrupiny pripevnené alebo pripevnené k vložke
Prilba nemá systém MIPS.